tag:blogger.com,1999:blog-8862790963074458858.post3032544582361960767..comments2023-04-24T16:46:58.634+02:00Comments on Γιάννης Η. Χάρης: Je t’aime, je t’aime, και πού με βάζεις;Γιάννης Χάρηςhttp://www.blogger.com/profile/09321009429608871869noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-8862790963074458858.post-47959228423107172572007-11-20T11:55:00.000+02:002007-11-20T11:55:00.000+02:00ακριβή φίλη, η Εύα Καλπουρτζή, επίκουρη στο Πάντει...ακριβή φίλη, η <B>Εύα Καλπουρτζή</B>, επίκουρη στο Πάντειο, μου έχει στείλει από καιρό, στις 13.6, το ακόλουθο ιμέιλ. σε σχετική συζήτηση τότε της πρότεινα να βάλει κάτι ανάλογο στο μπλογκ, να υπάρξει σαν καταγραμμένη αντίδραση, και μου ζήτησε να βάλω το ίδιο, όπως ακριβώς ήταν, παρά τον προσωπικό του τόνο. παράπεσε τότε το ιμέιλ, ακολούθησε η γνωστή υπολειτουργία του μπλογκ και το "κλείσιμο" τωνΓιάννης Χάρηςhttps://www.blogger.com/profile/09321009429608871869noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8862790963074458858.post-45876644140232731702007-06-24T16:48:00.000+03:002007-06-24T16:48:00.000+03:00όσο αντιφατικό κι αν μοιάζει καταρχήν, πιστεύω ότι...όσο αντιφατικό κι αν μοιάζει καταρχήν, πιστεύω ότι μπορεί να γίνει, ότι υπάρχει, σαφής διάκριση ανάμεσα σε ηθική και ηθικολογία, γι' αυτό και ξεχώρισα συγκεκριμένα ονόματα που εκφέρουν συγκεκριμένα "ηθικό λόγο" από την τρέχουσα ηθικολογία, για να μην πω απλώς μπουρδολογία, αυτήν που ανακατεύεται στο ίδιο καζάνι με τον πιο κοινό λαϊκιστικό (πολιτικά= αντιδραστικό!) λόγο των πρωινάδικων π.χ. και Γιάννης Χάρηςhttps://www.blogger.com/profile/09321009429608871869noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8862790963074458858.post-76591458218315673322007-06-24T03:08:00.000+03:002007-06-24T03:08:00.000+03:00Δεν μπορεί και ηθικολόγοι να είναι αυτοί που κατακ...Δεν μπορεί <I>και</I> ηθικολόγοι να είναι αυτοί που κατακρίνουν την Πάνια <I>και</I> "δικαίως" να την κατακρίνουν. Αν υπάρχει η εκπομπή, υπάρχει γιατί την έφτιαξε η Πάνια. Τι πάει να πει ότι κάνει εμπόριο; Όλοι εμπόριο κάνουμε όταν βγάζουμε το ψωμί μας.Costas N. Kouremenoshttps://www.blogger.com/profile/11558773262829003157noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8862790963074458858.post-18567107411905566032007-06-11T20:10:00.000+03:002007-06-11T20:10:00.000+03:00Μήπως ο Κάτμαν κάνει τον χαζό; Αν ναι, τότε δεν αλ...Μήπως ο Κάτμαν <B>κάνει</B> τον χαζό; Αν ναι, τότε δεν αλλάζει το πράγμα;<BR/><BR/>Και μία ακόμη ερώτηση, επειδή δεν παρακολουθώ πολύ την εκπομπή: τι εννοείτε όταν γράφετε για τον Κ. "που η άλλως δυστυχία του <I>δεν</I> είναι ίδια με άλλων)";<BR/><BR/>Ευχαριστώ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8862790963074458858.post-5953691005368221562007-06-11T16:32:00.000+03:002007-06-11T16:32:00.000+03:00και δυο μικροϊστορίες που δε μου χώρεσαν στην εφημ...και δυο μικροϊστορίες που δε μου χώρεσαν στην εφημερίδα:<BR/><BR/>παλιά στο Ρέθυμνο, σ' ένα δρόμο με τσαγκαράδικα, δε θυμάμαι ακριβώς [όπως δε θυμάμαι ούτε και ποιος μου την έλεγε την ιστορία], πάντως με μαγαζάκια, έβγαζαν οι μαγαζάτορες το σκαμνάκι τους μπροστά στην πόρτα και το 'ριχναν στο κουβεντολόι. Από κει περνούσε κάθε μέρα, συγκεκριμένη ώρα, κάπου πηγαίνοντας, η τρελο-Λένη. Την άρχιζαν Γιάννης Χάρηςhttps://www.blogger.com/profile/09321009429608871869noreply@blogger.com