στη Δημοκρατία του Protagon.gr, ή Η ασυλία του κ. Διαμαντή
Στις 20/9 στο Protagon.gr η Βένα Γεωργακοπούλου απαντά στον Απόστολο Διαμαντή και τα διαμαντέικά του, αυτήν τη φορά (πολλοστή
φορά) κατά του Λούκου και του φεστιβάλ.
Στις 22/9 άφησα το παρακάτω σχόλιο, που κατά την τακτική του ιστότοπου θα
έμπαινε, έπειτα από σχετικό έλεγχο (δε θυμάμαι τη διατύπωση, πρόκειται πάντως
για τον γνωστό moderator, που αποκλείει συνήθως υβριστικά κ.ά. σχόλια).
Τελικά το σχόλιό μου, που, ας σημειωθεί, ήταν με πλήρη στοιχεία,
ονοματεπώνυμο κτλ., δεν βρήκε τόπο στη Δημοκρατία του Protagon.gr.
Το βάζω εδώ, για τη μικροϊστορία της μιζέριας μας πιο πολύ:
"Το τι είναι τέχνη και θέατρο ας το αφήσουμε καλύτερα σε κανέναν που
να ξέρει το θέμα. Εγώ δεν γνωρίζω διότι είμαι ιστορικός" δηλώνει ρητά ο κ.
Απόστολος Διαμαντής.
Κι εσείς επιμένετε, κ. Γεωργακοπούλου, προφανώς επειδή τον μπερδεύετε με
συνονόματό του που επί χρόνια στο "Ε" της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας
χλεύαζε και κατειρωνευόταν θεατρικές παραστάσεις και συναυλίες και άλλες
καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, και φυσικά συλλήβδην το φεστιβάλ, με συνοπτικές κατά
κανόνα διαδικασίες, με λεξούλες και φρασούλες παρεμπιπτόντως, σε άσχετα κείμενά
του ("το Ηρώδειο είναι ευτυχώς άδειο, αφού απόψε δεν έχει έρθει κάποιος
ασιάτης καλλιτέχνης του φεστιβάλ Αθηνών…" κ.ά.).
ΥΓ. Από τα ελάχιστα που έχω γράψει --από τα πάμπολλα που θα είχε (και θα όφειλε εντέλει!) να γράψει
κανείς-- για τον κ. Διαμαντή δίνω μόνο ένα λινκ,
όπου και ολίγα για τον αγοραίο ρατσισμό του, τον οποίο υποδεικνύει και το
απόσπασμα που χρησιμοποίησα στο σχόλιό μου. Το σημειώνω, επειδή είδα στο μεταξύ
ένα καίριο, σχετικό κείμενο του Πλάτωνα Μαυρομούστακου, που αναφέρεται επίσης στα
ξενοφοβικά και ρατσιστικά του κ. Δ.